Povracaj sredstava

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Iznos plaćene robe se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, odnosno do prijema proizvoda kog kupac vraća.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Kontaktirajte nas pozivanjem broja telefona  065/69-70-718  ili nam na email adresu info@toptenis.rs  pošaljite fotografiju računa, Vaše ime, prezime, broj telefona i broj dinarskog tekućeg računa.

Povraćaj srestava se vrši iskljucivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini


Zamena artikla


Ukoliko ste nakon prijema artikla utvrdili da Vam  ne odgovara, molimo Vas da nas kontaktirate pozivanjem broja telefona 065/69-70-718 ili nam pošaljite email na adresu: info@toptenis.rs  Neophodno je da u trenutku poziva imate pored sebe račun i da nam saopštite šifru artikla koji bi Vam odgovarao.

Isto tako, ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate pozivanjem broja telefona 065/69-70-718.

Nakon toga, vrši se fizička provera  da li je zeljeni artikal dostupan  nakon čega dobijate instrukcije na Vašu email adresu gde će Vam biti objašnjen čitav proces zamene veličine za odgovarajuću, odnosno zamena artikla za drugi. Zamena artikla se vrši u roku od par dana.

Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je nošen, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju.

Rok za zamenu veličine artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

Troškove zamene robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.